ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ

14Ara09:3013:30ÇALIŞAN MEMNUNİYETİ

Etkinlik Bilgileri

KAYIT OL

İÇERİK

Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı  genel olarak çalışanların kurum ve kurumda çalışmaya ilişkin memnuniyet düzeylerini sağlama yolları, kuruma ve birlikte çalıştıkları kişilere olan bağlılıklarını ölçme yöntemleri ve bu ölçümler sonucunda çalışanların memnuniyet ve bağlılıklarını artıracak aksiyonların planlanmasını gerçekleştirme yöntemleri,Kurumsal bağlılık odaklı kurum içi ilişkilerin yönetilme süreci

KİMLER KATILMALI

*Şirket Yöneticileri ve Yönetici Adayları

*İnsan Kaynakları Uzmanı

*Satış ve Pazarlama Departmanları Halkla İlişkiler Uzmanları

*Müşteri ilişkileri Departmanları bu eğitimlere katılabilirler

EĞİTMEN

Arzu Ceylan TCP Danıışmanlık

Psikolojik Danışman/Psikoterapist

 YÖNTEM

Eğitim yüz yüze gerçekleştirilecektir.

 

Daha fazla göster

Zaman

(Salı) 09:30 - 13:30