Design Thinking

30Nis09:1516:30Design Thinking

Etkinlik Bilgileri

Kayıt: www.dto.org.tr/egitim30nisan

Eğitimin Adı: Design Thinking

Eğitmen: Pınar Özyılmaz

İstanbul Üniversitesi Mühendislik Fakültesinden mezun
olduktan sonra iş hayatına Johnson Diversey firmasında üretim ve kalite
geliştirme konularında çalışamaya başladı. . Devamında General Electric
Firmasında Utilization – Efficiency, Müşteri Odaklılık WCM World Class
Manufacturing çalışmalarında bulunda ve Avrupa ve orta doğu
bölgesinde eğitim ve danışmanlık faaliyetlerini yürüttü.
Bölge tesislerde Continious Improvement çalışmalarının yanı sıra,
Fransa’da aldığı Master Black Belt Six Sigma Kara Kuşak Uzmanlığı
belgesi ile birçok maliyet bazlı (cost based) sürekli gelişim faaliyetlerini
lead ederek, süreçlerin iyileştirilmesine büyük oranda katkıda bulundu.
Unilever’e transfer olarak, NAMETRUB – Kuzey Afrika, Orta Doğu, Rusya
üçgeninde Sürdürülebilirlik, Design Thinking, Kurumsal İletişim ve
üretimde inovatif çözümler alanında süreç iyileştirme çalışmalarında
bulundu.
Kurumsal şirketlere, üniversitelerin teknik & idari kadrolarına, öğrencilere,
genç girişimcilere, kişisel gelişim ve süreç analizleri, dizayn thinking,
yönetim sistemleri, problem çözme teknikleri üzerine inovatif eğitimler
vermekte, seminerlere katılmakta, atölye çalışmaları ve takım çalışma
etkinliklerine ( team building activity) liderlik etmektedir.

DESIGN THINKING

  • Design Thinking Metodolojisinin doğuşu ve Uluslararası uygulamaları
  • Dünyadaki Design Thinking projeleri
  • Design Thinking adımları ve metodolojisi
  • PROBLEMİN TANIMLANMASI
    • Dizayn konusunun kapsamını netleştirdikten sonra, tanımlama fazında dizayn konusunun şekillendirilmesi ve çerçevelendirilmesi sağlanır.
  • EMPATİ / KEŞİF
    • Empati fazı kullanıcıların ihtiyaçlarının anlaşılması ve projenin problemin istenilen çıktıları sağlaması için kullanılan aracı ifade etmektedir.
  • FİKİR ÜRETME / TASARLAMA
    • Ideation fazı beyin fırtınasından elde edilen çok sayıda fikrin bir araya getirilip proje halinde projelendirilmesidir.
  • PROTOTİPLEME / İTERASYON
    • Bu fazda artık fikrin ilk hayata geçiriliş yani bir prototip halinde kullanıcı deneyimine sunulması ve görselleştirilmesidir.
  • TEST DEĞERLENDİRME
    • Çözüm ve prototipin kullanıcılara sunulmasından sonraki aşama olan bu faz. Kullanıcıları bu çözümü deneyimlemelerini amaçlar. Bu deneyimlemelere göre değişim ve gelişimler kaydedilir.
  • Workshop ve Case Study çalışmaları

 

Daha fazla göster

Zaman

(Salı) 09:15 - 16:30

Yer

Denizli Ticaret Odası