E-TİCARETTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI

24May09:0016:00E-TİCARETTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI

Etkinlik Bilgileri

E-TİCARETTE SOSYAL MEDYA KULLANIMI EĞİTİMİ
İÇERİK
• E-ticarette sosyal medya kullanımının önemi nedir?
• E-ticaret için sosyal medya stratejisi nasıl kurgulanmalı?
– Sosyal medyada yer alma sebebiniz nedir?
– İletişime konu olan ürünler-konular nelerdir?
– Hedef müşterilerinizi belirlediniz mi?
– Hedef müşterilerinizin ihtiyaçları neler?
– Hangi sosyal mecralarda yer almalısınız?
• E-ticarete fayda sağlayacak sosyal mecralar nelerdir? Hangi mecralarda iletişim
yapılmalı?
• Bu mecralarda dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
• Instagram’da nasıl satış yapılabilir?
• Doğru marka bilinirliği ve hedef kitle için neler yapmalıyız?
KİMLER KATILMALI
Bu eğitime hali hazırda e-ticaret sitesi, Instagram veya benzer mecralarda satış yapanların
yanı sıra, e-ticarete henüz girmemiş ancak ilgi duyan; bir fikri veya iş planı olan tüm
girişimciler katılabilir.
EĞİTMEN
Nuşin Koçmar Uzun
1994 Ankara doğumlu olan Nuşin Koçmar Uzun, lisans eğitimini ‘’Uluslararası İlişkiler’’
üzerine yapmıştır. İş hayatına Türkiye Genç İş İnsanları Derneği’nde başlayan Nuşin Koçmar
Uzun, TÜGİAD’da çalıştığı 4 yıl boyunca ilk olarak ‘’Proje Koordinatörlüğü’’, sonrasında ise
‘’Kurumsal İlişkiler ve Proje Yöneticisi’’ olarak görev aldı.
Yeni teknolojileri ve değişen dünyayı sürekli takip eden Nuşin Koçmar Uzun, 2021 başından
beri, yeni nesil bir e-ticaret paketi kurulum ve yönetim ajansı olan Keyo Digital Solutions
şirketinde ve Medipera Medikal Sağlık Ürünleri şirketinde ‘’Kurumsal İlişkiler Yöneticisi’’
olarak görev yapmaktadır.
YÖNTEM
Sunum ve anlatım yöntemi ile birlikte interaktif bir konu anlatımı.

Daha fazla göster

Zaman

(Salı) 09:00 - 16:00