İLERİ SATIŞ TEKNİKLERİ
06Nis09:3013:30İLERİ SATIŞ TEKNİKLERİ
Etkinlik Bilgileri
İÇERİK SATIŞTA İMAJ YÖNETİMİo Anadolu insanının satın alma davranışı ve yaklaşım teknikleri o İmaj nedir? ve Neler imajın konusudur? Prezentasyon ipuçları, kilit müşteriye yönelik imaj ve davranışsal ipuçları o Kişisel imajın
Etkinlik Bilgileri
İÇERİK
SATIŞTA İMAJ YÖNETİMİ
- o Anadolu insanının satın alma davranışı ve yaklaşım teknikleri
o İmaj nedir? ve Neler imajın konusudur? Prezentasyon ipuçları, kilit müşteriye yönelik imaj ve davranışsal ipuçları
o Kişisel imajın ipuçları-Konuşma/Beden dili/Soru sorma/Dinleme beceri uygulamaları
o Satışta etik değerler-Yalan söylemeden satış yapabilmenin yolları - SATIŞTA A GRUP MÜŞTERİ YÖNETİMİ
o A grup müşteriye yönelik itme ve çekme stratejileri?
o Kilit müşteri yönetiminde sadakat oluşturma stratejileri - “ileri düzey” SATIŞIN YEDİ AŞAMASI
o Satışın(Rut yönetimde aşamalar) aşamalarının incelenmesi,
o Yedi aşama ve önem dereceleri (Bir aşamadan diğer aşamaya geçme tiyoları) - “ileri düzey” SATIŞ ÖNCESİ HAZIRLIKLAR VE SATIŞ ANI DAVRANIŞLARI
o Yaklaşım (Aktif iletişim tekniği(Uygulama)
o Ön Yaklaşım –telefonla iletişim tüyoları)
o İhtiyaç ve sorunların tespiti (özellik anlatır/fayda satar uygulamaları)
• “ileri düzey” SATIŞ ANI DAVRANIŞLARI “GELİŞME-İTİRAZLAR”
o Satış itirazları ve fiyat itirazını yönetme yöntemleri
o İtirazlar ile başa çıkma –Evet/Fakat tekniği)
o İtirazları kapatabilme taktikleri –rol playing - “ileri düzey” SATIŞTA MÜZAKERE BECERİLERİ
o Müzakere nedir? Kazan/kazan a nasıl ulaşılır
o Müzakerede taktikler, Müzakere öncesi, Minimum beklenti-Maximum beklenti-Ödün verme-Geri çekilme stratejileri
o Pazarlık ve müzakere de beden dili tüyoları - “ileri düzey” SATIŞ ANI DAVRANIŞLARI “SONUÇLANDIRMA-SATIŞ KAPATMA”
o Satış kapatma ve müşteri tiplerine göre satış kapatma teknikleri(Harman büyük ama dane Yok Mu?)
o Satış kapatma anı sinyalleri nelerdir?
-‘İleri Düzey’TAHSİLAT STRATEJİLERİ
-Batak ve Riskli Müşteri Tespit Etme yolları nelerdir?
-Diğer departmanlar ile “Tahsilat Koordinasyonu” nasıl sağlanır?
-Alacak yaşlandırma nasıl yapılır?
-Müşteriyi üzmeden “Müzakere” nasıl yapılır?
KİMLER KATILMALI
- Satış danışmanları
- Satış müdürleri
- Satın almacılar
- Şirketlerini satış ve pazarlama odaklı hale getirmek isteyen patronlar
- Pandemi de en iyi savunma hücumdur diyenler
- Genç girişimçiler
- İşsizler
EĞİTMEN
1967 Adana doğumlu olan Cem Küçüktepepınar; Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF İşletme Bölümünü bitirdikten sonra, akademik kariyerini aynı üniversitede perakendecilik, markalaşma ve de pazarlama üzerine yaparken aynı zamanda pazarlama öğretim görevliliği görevini gerçekleştirmiştir. Özel sektörde ve kamuda üst düzey yöneticilik görevlerini gerçekleştirmiş olan Cem Küçüktepepınar; 30 yıllık çalışma hayatında 200 bin kişiye yönelik eğitim ve 158 firmaya yönetim ve marka danışmanlığı konusunda destek vermiştir. Sanayi ve Ticaret odaları, TESK, KOSGEB, Kalkınma ajanslarında marka yönetimi konularında eğitimler gerçekleştirmiştir. Sanayi,makine,gıda,perakande,çanta, ayakkabı, çorap, triko, iç çamaşır, kadın hazır giyim alanlarında danışmanlık yapmaktadır. 35 farklı sektörle işbirliği yapan Cem Küçüktepepınar özellikle sanayi kuruluşları ve hazır giyim/gıda mağaza zincirlerine dönük çalışmaları bulunmaktadır. Hacettepe üniversitesinde de kadrolu öğretim görevlisi olarak 7 yıl görev yapan eğitmen, pazarlama program başkanlığı da yapmıştır. Halen KÜÇÜKTEPEPINAR DANIŞMANLIK şirketinde eğitmen ve yönetim danışmanı olarak çalışmaktadır.
YÖNTEM
- Rol-playing
- Videolar
- Danışmanlıklardaki başarılı be başarısız uygulamalar
İnsan faktörünü ortaya çıkarıcı paylaşımlar
Daha fazla göster
Zaman
(Salı) 09:30 - 13:30