PANDEMİ DÖNEMİNDE SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ
24Kas09:1512:15PANDEMİ DÖNEMİNDE SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ
Etkinlik Bilgileri
EĞİTİMİN AMACI ve İÇERİĞİ; İç Pazar ve özellikle yurtdışına yönelik satış /pazarlama yapan ekiplere yönelik pratik pandemi dönemi satış ve pazarlamaya ilişkin güncel tüyoların ve tekniklerin kavratılması amaçlanmıştır.Temel içerikler aşağıdaki gibi
Etkinlik Bilgileri
EĞİTİMİN AMACI ve İÇERİĞİ;
İç Pazar ve özellikle yurtdışına yönelik satış /pazarlama yapan ekiplere yönelik pratik pandemi dönemi satış ve pazarlamaya ilişkin güncel tüyoların ve tekniklerin kavratılması amaçlanmıştır.Temel içerikler aşağıdaki gibi ihtiyaca göre önceliklendirilecektir.
- Yeni dönemi müşteri iletişim şekilleri(Maskenin ardında güleryüz,beden dili,konuşma,soru sorma ,dinleme)
- Müşteri artık ne bekliyor? Yeni dönem müşteri ihtiyaçları ve ihtiyaç karşılama şekilleri
- Lokal müşteri özellikleri
- Telefon ve on-line iletişim ve telefonda satış yapmaya dönük senaryolar nelerdir?
- Teklif formatlarında öne çıkan konular nelerdir?
- Müşteriyi ikna teknikleri
- Satış itirazları ve itiraz karşılama yöntemleri
- Satış kapatma ve itiraz karşılamada kullanılacak pratik yeni yaklaşımlar
- Pazarlama da futuring konular nelerdir?Değer satmada öne çıkabileceğiniz tüyolar
- Gerilla marketing te 100 ücretsiz uygulamalara ililşkin yaşanmış örnek paylaşımı
- HİJYEN nasıl bir rekabetçi üstünlük aracı olabilir?5 adımda yapılabilecek stratejiler nelerdir?
- Yeni dönemde B2B ve on-line satış kanalları sanayi işletmelerinde nasıl uygulanabilir?
- Niş pazarlara ulaşma yolları
- Pazarlama planı,takvimi ,hedefleri ve tutundurma araçlarında tüyolar
- Satış sonrası hizmetler ve müşteri şikayet yönetiminde davranışsal ve sistemsel öneriler
- Yeni dönemde müşteriyi incitmeden , nasıl yeni tahsilat kuralları belirleyebiliriz?
- Sanal fuarcılık ve on-line tanıtım demoları nasıl yapılır?
- Markalaşma ve kurumsallaşmaya dönük 10 maddelik öneriler
CEM KÜÇÜKTEPEPINAR
1967 doğumlu eğitmen;DEÜ İşletme akademik kariyerini tamamlamiş,DEÜ ve Hacettepe Üniversitesinde kadrolu öğretim elemanı olarak 15 yıl çalışmıştır.Özel ve kamu da yöneticilik yapan Cem KÜÇÜKTEPEPINAR ;29 yıl boyunca 158 firmaya yönetim ve pazarlama danışmanlığı yapmış ve satış pazarlama konulu ülke genelinde eğitimler vermiştir.Marka ve kurumsallaşarak para kazanma töntemini misyon olarak firma kültürüne yerleştirmeye çalışan eğitmen KÜÇÜKTEPEPINAR eğitim ve danışmanlık şirketinde faaliyetlerini yürütmektedir
KİMLER KATILMALI;
-Şirket sahipleri ve yenilikçi 2. Kuşaklar
-Satış/pazarlama yönetici ve personeli
-Dış ticaret yönetici ve personeli
-Girişimci adayları
-Marka değerini ve karlılığı arttırmak isteyen firmalar
EĞİTİM SÜRESİ;3 SAAT
EĞİTİMİN METADOLOJİSİ;
-Stratejik tahlil ve çözüme dönük taktikler
-Örnek olay çözümlemesi
-Birebir şirket pandemi dönemi öneriler
Daha fazla göster
Zaman
(Salı) 09:15 - 12:15