PAZARLAMA TAKTİKLERİ

22Kas09:0016:00PAZARLAMA TAKTİKLERİ

Etkinlik Bilgileri

İÇERİK

PAZARLAMA TEKNİKLERİ

  1. Yeni dönemi  müşteri iletişim şekilleri(Beden dili,konuşma,soru sorma ,dinleme)
  2. Müşteri artık ne bekliyor? Yeni dönem müşteri  ihtiyaçları ve ihtiyaç karşılama şekilleri
  3. Telefon ve on-line iletişim ve telefonda satış yapmaya dönük senaryolar nelerdir?
  4. Teklif formatlarında öne çıkan konular neledir?
  5. Satış kapatma ve itiraz karşılamada kullanılacak pratik yeni yaklaşımlar
  6. Pazarlama da futuring konular nelerdir?Değer satmada öne çıkabileceğiniz tüyolar
  7. Gerilla marketing te 100 ücretsiz uygulamalara ililşkin yaşanmış örnek paylaşımı
  8. HİJYEN nasıl bir rekabetçi üstünlük aracı olabilir?5 adımda yapılabilecek stratejiler nelerdir?
  9. Yeni dönemde B2B ve on-line satış kanalları sanayi işletmelerinde nasıl uygulanabilir?
  10. Niş pazarlara ulaşma yolları
  11. Pazarlama planı,takvimi ,hedefleri ve tutundurma araçlarında tüyolar
  12. Satış sonrası hizmetler ve müşteri  şikayet yönetiminde davranışsal ve sistemsel öneriler
  13. Yeni dönemde müşteriyi incitmeden , nasıl  yeni tahsilat kuralları belirleyebiliriz?
  14. Sanal fuarcılık ve on-line  tanıtım demoları nasıl yapılır?
  15. Markalaşma ve kurumsallaşmaya dönük 10 maddelik öneriler

KİMLER KATILMALI

Pazarlama ve satış yönetici ve personeli, işletme sahipleri

EĞİTMEN

DEÜ İşletme mezunu olan eğitmen,DEÜ ve Hacette Üniversitesinde tam zamanlı öğretim görevlisi olarak çalışmıştır. CEM KÜÇÜKTEPPEINAR,31 yıllık eğitim ve danışmanlık sürecinde 35 farklı sekörde,karlılık amaçlı olarak, 250.000 e yakın kişiye dönük eğitimler ve 159 firmanın satış-pazarlama hedeflerine ulaşması için danışmanlık yapmıştır

YÖNTEM

-Grup çalışması, birebir şirket pazarlama sorunlarını çözme teknikleri,uygulamalı pazarlama teknikleri ve benchmarking

Daha fazla göster

Zaman

(Salı) 09:00 - 16:00