Uluslararası Pazarlarda Mega Trendler ve İhracat Stratejisi Belirleme

29Nis09:1516:30Uluslararası Pazarlarda Mega Trendler ve İhracat Stratejisi Belirleme

Etkinlik Bilgileri

Kayıt: www.dto.org.tr/egitim29nisan

Eğitimin adı: Uluslararası Pazarlarda Mega Trendler ve İhracat Stratejisi Belirleme

Eğitmen: Öğr. Gör. Zeynep İYİLER

İstanbul Okan Üniversitesi, İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Ticaret (İng) bölümünde 2013’den bu yana öğretim görevlisidir. Lisans eğitimini Ankara Üniversitesi – Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler bölümünde, yüksek lisansını A.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü – Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünde tamamlamıştır. Çalışma hayatına, 1996 yılında Dış Ticaret Müsteşarlığı- İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi (İGEME)’de İhracatı Geliştirme Uzmanı olarak başlamıştır. 2011-2013 arasında, Ekonomi Bakanlığı-İhracat Genel Müdürlüğü-KOBİ ve Kümelenme Daire Başkanlığı’nda Şube Müdürü olarak, “Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği Hakkında Tebliğ (2011/1)” ve “Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi Hakkında Tebliğ (2010/8)” de imza yetkilisi olmuştur. Eğitmen ve danışmanlığa, 2001 yılında BM-ITC “İş Yönetim Sistemi” programından başarıyla “Master Trainer” sertifikası alarak başlamıştır. İhracatta devlet yardımları; uluslararası pazar araştırması ve hedef pazar belirleme; internetten tanıtım ve pazarlama yöntemleri; uluslararası pazarlama; ihracatta stratejik planlama ve dış ticarette müzakere ana uzmanlık konularıdır. Avrupa Birliği projelerinde kısa dönem kıdemli uzman olarak çeşitli projelerde yer almıştır. Uzmanlık konularında çok sayıda yayın ve makalesi vardır.

ULUSLARARASI PAZARLARDA MEGATRENDLER VE İHRACAT STRATEJİSİ BELİRLEME EĞİTİMİ

Önemli MegaTrendler ve Tüketici Trendleri

  • Küresel Firmalarda Uygulanan Ana İş Stratejileri
    • Michael Porter-İş Stratejileri
    • Mavi Okyanus
    • İş Modeli Üretimi
  • Uluslararası Pazarlama Planlamasında Kullanılan Yöntemler
  • İhracat Pazarlama Planındaki Uygulamaları
    • Segmentasyon
    • Konumlandırma
    • Pazar Belirleme
    • Pazar Giriş Stratejisi Geliştirme
      • Fiyatlandırma
      • Dağıtım
      • Ödeme ve Teslim
      • Reklam-Tanıtım
      • Web ve Diğer Dijital Pazarlama Yöntemleri
      • Sözleşmeler
      • Devlet Yardımları
    • İhracatçı Firmalardan Başarılı Örnekler

Daha fazla göster

Zaman

(Pazartesi) 09:15 - 16:30

Yer

Denizli Ticaret Odası