28/06/2021  tarihinden itibaren Odamız Ticaret Sicili Müdürlüğü’nde  kuruluş, değişiklik ve terk tescilleri için randevular MERSİS üzerinden alınacaktır.

“mersis.gtb.gov.tr”   adresinden kuruluş, değişiklik ve terk bilgileri girişi yapıldıktan sonra başvuruya gönderirken randevu alınması gerekmektedir.

Saatinde gelinmeyen randevulara işlem yapılamayacak olup, yeniden randevu alınması gerekecektir.

ÖN İNCELEME NEDEN YAPILIR?

Müdürlüğümüzce, kuruluş ve değişiklik tescilleri için ön inceleme yapma zorunluluğu bulunmayıp, taslak evraklarda yapılan ön inceleme; Notere tasdik edilmeden, T.T.K. ve ilgili mevzuatlara uygunluğu incelenen evraklarda yapılabilecek hataların düzeltilmesini sağlamaktadır.

RANDEVU BAŞVURU

“mersis.gtb.gov.tr”  adresinden kuruluş, değişiklik ve terk bilgileri girişi yapıldıktan sonra Müdürlüğümüze  başvuru yapabilmek için randevu alınması gerekmektedir.